Sportkans is nu UiTPAS

GEBRUIK UiTPAS BIJ ONZE SPORTCLUB

UiTPAS Oostende is een vrijetijdspas voor iedereen. Met UiTPAS kan je voordelig aan tal van vrijetijdsactiviteiten deelnemen.

Vanaf nu kunnen alle kinderen en jongeren t.e.m. 18 jaar hun UiTPAS gebruiken wanneer ze gaan sporten bij onze sportclub. Geef je UiTPAS-nummer door bij inschrijving en spaar UiTPAS-punten als je gaat sporten. Misschien kan je de punten omruilen voor een leuk voordeel bij onze club of bij een andere jeugd,- sport of cultuuractiviteit!

Wie een UiTPAS aan kansentarief heeft, krijgt 80% korting op het lidgeld. Je betaalt dus maar 20% van de totale prijs.

HEB JE NOG GEEN UiTPAS?

Een UiTPAS koop je maar één keer aan en is levenslang geldig:

• Basisprijs: 5 euro
  • UiTPAS met kansentarief: 1 euro. Je betaalt dat bedrag 1 keer. Elk jaar kijken we of je nog altijd recht hebt op een UiTPAS met kansentarief.
  • Kinderen en jongeren tot en met 25 jaar: gratis

Denk je recht te hebben op een UiTPAS aan kansentarief?

Dan kan terecht bij de Wegwijzer in het Stadhuis voor een UiTPAS aan kansentarief. Je kan op volgende momenten telefonisch contact opnemen om een afspraak vast te leggen via 059 80 55 00:

• maandag tot woensdag van 8.00 tot 17.00 uur
  • donderdag van 8.00 uur tot 12.00 uur en van 16.00 tot 20.00 uur
  • vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur

Je kan ook online een afspraak maken op: https://afspraken.oostende.be/internetafspraken/

Meer informatie over UiTPAS, de verkooppunten en voordelen vind je hier: www.uitinoostende.be/uitpas

De meeste mutualiteiten komen tussen in de betaling van het lidgeld. Deze info vindt u terug bij uw eigen mutualiteit.

Na betaling van het lidgeld, krijg je automatisch een attest voor de mutualiteit. Dat kan je terugvinden in twizzit onder 'Media'.